Forum strefy Pilichonki Strona Główna strefy Pilichonki
Witamy na forum strefy Pilichonki Witamy na forum strefy Pilichonki Witamy na forum strefy Pilichonki Witamy na forum strefy Pilichonki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MOH

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum strefy Pilichonki Strona Główna -> Multi-player
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kr00lik
Administrator



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: strefa pilichonki

PostWysłany: Czw 20:16, 02 Mar 2006    Temat postu: MOH

logo.jpgProject: Unofficial patch 1.12
Codename: Medal of Honor Allied Assault Reloaded (a.k.a. MoHReloaded)
Developed by Team Reloaded
Publisher: Crystal Minds Studios
The MoH: AA Reloaded Team:
* Mark "Insomnia Snake" van Wijnen
* Duco "lolindir" Vaillant
* Jeroen "jv_map" Vrijkorte
* Stephen "seere" Kennard
* Simon "Simpleone"
* Micheal "Wombat" Rieder


MoHReloaded - z czym to się je?
MoHReloaded to projekt nietypowej modyfikacji przeznaczonej dla najpopularniejszej części sagi Medal of Honor, czyli gry Medal of Honor: Allied Assault. Spośród wielu dotychczas tworzonych modów, MoHReloaded wyróżnia się pod wieloma względami. Podstwa to ekipa developerów. Projekt nie jest tworzony przez amatorskie studio fanów, lecz team najlepszych modderów sceny MoH: AA, tak więc w tworzeniu MoHReloaded udział biorą m. in.:


* Mark "Insomnia Snake" van Wijnen(autor wielu modów np. popularnego moda typu server side - SnakeServerPatch),
* Jeroen "jv_map" Vrijkorte(autor wielu - często wariackich - modów i skryptów, bardzo dobry mapper),
* Micheal "Wombat" Rieder(jeden z najbardziej znanych programistów C++ zajmujących się enginem MoH: AA - autor MoH Record)


corner.jpgOprócz tego modyfikacja ma specjalny "charakter". Nie jest tworzona jako zwykła modyfikacja czy konwersja, lecz jako nieoficjalny patch dla MoH: AA! Nie będzie to więc mod zmieniający scenerie działań, fizykę świata czy też ścieżkę dźwiękową, ale ogromna łata poprawiająca odkryte bugi, dodająca wiele nowości - w tym także zupełnie nowe mapy! Innymi słowy MoHReloaded to jedyna w swoim rodzaju szansa na odmłodzenie sceny MoH: AA. Autorzy oprócz prac nad samym projektem dbają także stale o support ze strony np. autorów systemów antycheatowych(MoHReloaded będzie supportowany przez DMW, Reverand Antycheat oraz Foresight Antycheat) co na pewno ułatwi przyjęcie się patcha w środowisku graczy MoH: AA. Jak można przeczytać w jednym z hasłem reklamujących MoHReloaded, modyfikacja będzie tym czym miały być dodatki Spearhead i Breakthrough - kolejnym etapem ewolucji MoH: AA...


Co nowego w MoH: AA 1.12?
Lista zmian jakie wprowadzi patch 1.12(bo właśnie miano nieoficjalnego patcha 1.12 nosi miano MoHReloaded) jest bardzo długa i zadowoli najwybredniejszych graczy. Priorytetowym celem dla autorów stało się wyeliminowanie odkrytych bugów, tak więc w MoHReloaded nie uraczymy czegoś takiego jak sharkowanie, czy też zanikających obiektów mapy(np. krzaków). Znikną wszelkie ułatwienia związane z bug`ami map. Patch po prostu poprawi wszelkie niedociągnięcia jakie wkradły się studiu 2025 w trakcie tworzenia gry. Team Reloaded zamierza zrobić to, czego nie zrobiło swego czasu Electronic Arts.

weapons.jpgWszyscy weterani wiedzą jak monotonne jest prowadzenie rozgrywek na dostarczonych, standardowych mapach MoH: AA. W związku z tym developerzy MoHReloaded postanowili wprowadzić do gry kilka dodatkowych map. Na dzień dzisiejszy potwierdzono oficjalnie informację na temat przerobionej mapy The Hunt, aczkolwiek autorzy ciągle rozważają i testują inne mapy. Część z nich można zobaczyć w trakcie otwartych betatestów, część zapewne będzie niespodzianką, ąż do dnia premiery. Wiele informacji na ten temat znaleźć można na forum projektu.

medyk.jpgWysoce prawdopodobnym jest także, że w finalnej wersji MoHReloaded zostanie zaimplementowana nowa klasa postaci - medyk - która będzie mogła leczyć graczy w trakcie trwania meczu. Jest to pomysł bardzo nowatorski i zapewne wpłynie na taktyczną stronę rozgrywki. Medyk ma być wyposażony w podstawowe uzbrojenie(pistolet, strzelba, granat) oraz umiejętność leczenia pobratymców(sam siebie leczyć nie będzie mógł). Wybór klasy będzie się odbywał poprzez menu wyboru skina - w zależności od wybranego skina, będziemy albo zwykłym żołnierzem, albo medykiem. Zapewne medycy będą przydatni w trakcie potyczek nie tylko klanowych, lecz także wolnych rozgrywek na serwerach publicznych.

Pod "nóż" devloperskiego teamu trafią także skiny broni oraz postaci. W MoHReloaded ujrzymy 20 nowych skinów! Nowe "wdzianka" zyskają zarówno Alianci jak i żołnierze Osi. Autorzy zapewniają, że gracze się nie zawiodą.

Wiele osób zdaje sobie sprawę jak bardzo brak w MoH: AA możliwości nagrywania demek poprzez swego rodzaju zintegrowany z grą system video. Gry takie jak Counter-Strike, Call of Duty i wiele innych posiadają opcję pozwalającą nagrywać demka, dlatego też finalna wersja MoHReloaded ma zawierać tzw. MoH Recorder - funkcję pozwalającą na nagrywanie demek w trakcie meczy bez widocznej utraty wydajności gry. Rozwiązanie to znane jest dzięki wydanemu przez Wombata zmodyfikowanego pliku "mohaa.exe", teraz jednak MoH Recorder ma stać się częścią patcha, co powinno znacznie wpłynąć na jego popularność oraz "tolerancje" przez zarządy światowych lig i twórców systemów antycheatowych.

players.jpgWarto również wspomnieć o zmianach dotyczących ustawień serwera gry. MoHReloaded wprowadzi szereg zmian w uprawnieniach i możliwościach administratora serwera. Admin bez problemów będzie mógł wybrać, które bronie będą, a które nie będą dostępne dla graczy; będzie także mógł określić czy rozgrywka prowadzona jest w trybie realistycznym, czy też "for fun"(rozwiązanie znane z MoH: AA SH). Bez problemu będzie mógł określić ilość granatów oraz aktywować, badź też dezaktywować Force Model. Pewną nowością stanie się możliwość aktywacji widoku przez szczerbinkę(rozwiązanie znane z modyfikacji MoH Aim). Oprócz tego, dzięki dodatkowym poleceniom administrator uzyska możliwość skutecznej walki z natrętnymi kamperami – po prostu będzie ich zmuszał do przemieszczania się lub zabierał punkty życia! Kolejną nowościami staną się dwie nowe bronie. Kosztem broni przeciwpancernej gracze zyskają dostęp do M1 Carabine oraz G43 Rifle. Dla zachowania realizmu bronie będą pozostawać na planszy do końca rundy(podobnie jak apteczki). Możliwość bashowania również zależeć będzie od humoru administatora. Autorzy mają zamiar wprowadzić o wiele więcej podobnych udogodnień, dzięki czemu administracja serwerem będzie czystą przyjemnością...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum strefy Pilichonki Strona Główna -> Multi-player Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin